Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

GYIK

1. Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?

A rendeléseit a webáruházon keresztül tudja megrendelni! Kérjük mielőtt megrendelné a kiválasztott terméket, kérem figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket!

2. Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?

A megrendelt terméket, átutalással és utánvétellel is ki tudja fizetni. Átutalás esetén, a termék vételárának megérkezése után indítjuk el a megrendelését, utánvétellel történő fizetés esetén, a vételárat a futárszolgálat munkatársának kell kifizetnie készpénzben.

3. Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Ha ön nincs megelégedve a termékkel amit rendelt, akkor az átvételt követően 14 napig visszaküldheti és mi visszafizetjük a termék teljes vételárát. További információ az ÁSZF –ben.

4. Mit tartalmaznak a feltüntetett árak?

Áraink Bruttó árak, és tartalmazzák a szemüveget, tokot (ha elérhető), törlőkendőt.

5. Mennyibe kerül a szállítási költség és mennyi idő elteltével érkezik meg a termékem?

A szállítási költséget szemüvegek esetén átvállaljuk, amennyiben lencsét, szárat vagy egyéb alkatrészeket rendel, úgy a szállítási költség a vásárlót terheli, amelynek összegéről bővebb tájékoztatást kérhet elérhetőségeink bármelyikén.

6. A szemüvegek milyen méretekben kaphatóak?

A termékek többségénél 1 fajta méret van, amennyiben több fajta méret kapható, a megrendelést követően munkatársunk felfogja önnel venni a kapcsolatot, egyeztetés céljából.

7. Meddig érvényes a garancia?

A garancia a számla kiállításától számított 1 éven belül érvényesíthető. Amennyiben a garancia eltér az 1 évtől abban az esetben, erre külön felhívjuk a vásárló figyelmét. Garanciát csak rendeltetés szerű használat mellett tudjuk biztosítani.

8. Milyen elérhetőségeink vannak?

Postacím: 2030 Érd, Deák Ferenc u. 96..

E-mail cím: napszemuvegwebshop@gmail.com

 

http://www.napszemuvegwebshop.hu