Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?
A rendeléseit a webáruházon keresztül tudja megrendelni! Kérjük mielőtt megrendelné a kiválasztott terméket,
kérem figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket!
Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
A megrendelt terméket, átutalással és utánvétellel is ki tudja fizetni. Átutalás esetén, a termék vételárának
megérkezése után indítjuk el a megrendelését, utánvétellel történő fizetés esetén, a vételárat a futárszolgálat
munkatársának kell kifizetnie készpénzben.
Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
Ha ön nincs megelégedve a termékkel, amit rendelt, akkor az átvételt követően 14 napig visszaküldheti és mi
visszafizetjük a termék teljes vételárát. További információ az ÁSZF –ben.
Mit tartalmaznak a feltüntetett árak?
Áraink Bruttó árak, és tartalmazzák a szemüveget, tokot (ha elérhető), törlőkendőt.
Mennyibe kerül a szállítási költség és mennyi idő elteltével érkezik meg a termékem?
A szállítási költséget szemüvegek esetén átvállaljuk, amennyiben lencsét, szárat vagy egyéb alkatrészeket
rendel, úgy a szállítási költség a vásárlót terheli, amelynek összegéről bővebb tájékoztatást
kérhet elérhetőségeink bármelyikén.
A szemüvegek milyen méretekben kaphatóak?
A termékek többségénél egy méret van, amennyiben több fajta méret kapható, a megrendelést követően
munkatársunk felfogja önnel venni a kapcsolatot, egyeztetés céljából.
A garancia a számla kiállításától számított 1 éven belül érvényesíthető. Amennyiben a garancia eltér az 1 évtől
abban az esetben, erre külön felhívjuk a vásárló figyelmét. Garanciát csak rendeltetés szerű használat mellett
tudjuk biztosítani.
Milyen elérhetőségeink vannak?
Postacím: 2030 Érd, Deák Ferenc u. 96.
E-mail cím: napszemuvegwebshop@gmail.com