Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom megrendelni a kiválasztott terméket?

A rendeléseit a webáruházon keresztül tudja megrendelni! Kérjük mielőtt megrendelné a kiválasztott terméket,
kérem figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket!

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?

A megrendelt terméket, átutalással és utánvétellel is ki tudja fizetni. Átutalás esetén, a termék vételárának
megérkezése után indítjuk el a megrendelését, utánvétellel történő fizetés esetén, a vételárat a futárszolgálat
munkatársának kell kifizetnie készpénzben.

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Ha ön nincs megelégedve a termékkel, amit rendelt, akkor az átvételt követően 14 napig visszaküldheti és mi
visszafizetjük a termék teljes vételárát. További információ az ÁSZF –ben.

Mit tartalmaznak a feltüntetett árak?

Áraink Bruttó árak, és tartalmazzák a szemüveget, tokot (ha elérhető), törlőkendőt.

Mennyibe kerül a szállítási költség és mennyi idő elteltével érkezik meg a termékem?

A szállítási költséget szemüvegek esetén átvállaljuk, amennyiben lencsét, szárat vagy egyéb alkatrészeket
rendel, úgy a szállítási költség a vásárlót terheli, amelynek összegéről bővebb tájékoztatást
kérhet elérhetőségeink bármelyikén.

A szemüvegek milyen méretekben kaphatóak?

A termékek többségénél egy méret van, amennyiben több fajta méret kapható, a megrendelést követően
munkatársunk felfogja önnel venni a kapcsolatot, egyeztetés céljából.

Meddig érvényes a garancia?

A garancia a számla kiállításától számított 1 éven belül érvényesíthető. Amennyiben a garancia eltér az 1 évtől
abban az esetben, erre külön felhívjuk a vásárló figyelmét. Garanciát csak rendeltetés szerű használat mellett
tudjuk biztosítani.

Milyen elérhetőségeink vannak?

Postacím: 2030 Érd, Deák Ferenc u. 96.
E-mail cím: napszemuvegwebshop@gmail.com

Keresés